יום חמישי, 28 בפברואר 2013

מכירת נכס אינה משחק ילדים - שלב ו' - איך מתנהגים במהלך המכירה...

זהו.
הנכס משווק כראוי ומוכן אפילו עוד יותר... מה עכשיו?
עכשיו מתחילים להגיע הקונים שלהם ייחלנו...
אנחנו הרי נחמדים ומסתחבקים עם כולם. מגלגלים בדיחות ויורדים על הפוליטיקאים ומקטרים על המדינה ועל ביבי ולפיד ובנט ושלי ומי לא - והכלב נובח ברקע ("מה קרה גברת? הדוברמן שלי חתלתול...")... בקיצור ... ח ג י ג ה !!!
ומה קורה?
הלקוחות בורחים. אחד אחרי השני. האם הם "טמבלים"? איך הם לא רואים את ה"בסט אוף דה בסט" שהדירה שלך נותנת להם?
לא !
הם חכמים ורציניים. הקונה בא לקנות בית. לא לחפש חברים ולרכל. יש לו עסקה לקדם והוא בשל לעשות אותה (אנחנו יודעים - בדקנו זאת עבורך מראש). הוא רציני - בואו נהיה כולנו כאלה. אז - בואו נראה מה לעשות כדי שנוכל להתקדם איתו לעסקה (הרי גם אנחנו כאן לא כי פתחנו מועדון חברים, אלא כדי לעשות עסקה).
חשוב לזכור כי אין הזדמנות שניה ליצירת רושם ראשוני - והוא נוצר בדקות הראשונות שהלקוח רואה את הנכס. בואו נעזור לו.
קודם כל - נתאם איתכם ביקור מסודר עם הלקוחות מראש. אין "דפקנו בדלת כי עברנו בסביבה". גם נזכיר לכם להכין את הבית לקראת הביקור החשוב (וכל ביקור עם כל לקוח הוא חשוב - הוא הרי הצד השני לעסקה שלנו).
במקרים רבים הקונה הפוטנציאלי אינו יודע להבדיל בין הסדר בבית לבין הפוטנציאל הגלום בו. לכן חשוב להכין את הבית לפני שמציגים אותו ללקוחות.
נזכיר מה כדאי לעשות לקראת ביקור של הקונה הפוטנציאלי בבית:
·         חשוב שהבית ייראה מסודר ונקי ככל הניתן: ערמות כביסה, כלים בכיור, משחקים מפוזרים, חדרים לא נקיים ומבולגנים וכדומה - כל אלה מפריעים ויוצרים רושם לא טוב. הקפידו שלא יהיו. ניתן לדחות את קיפול הכביסה "לזמן שאחרי" ואת הקניות לשים בארונות "בזמן שלפני".
·         יש לאוורר את הבית: פיתחו את החלונות והתריסים כדי שאוויר (וגם אור) ייכנסו לבית. בית מאוורר ומואר הוא בית מזמין. בית חשוך וטחוב - דוחה. מומלץ אפילו לרסס כ- ¼ שעה לפני הביקור מעט מטהר אוויר ריחני שישרה אוירה נעימה. לא יותר מידי - רק לתת תחושה נעימה.
·         הדליקו את כל האורות: בכל החדרים וגם במקומות סגורים (מחסנים, חדרי שירותים, חדרי ארונות וכדומה). זה מוסיף לתחושת המרחב ולתחושת הביתיות אצל הקונה הפוטנציאלי. חלילה - אינכם "עובדים עליו" - אתם פשוט יוצרים עבורו ועבורכם סביבה מזמינה ליצירת הרושם הראשוני הטוב.
·         כדאי שלא יהיו בבית יותר מידי בני בית. עכשיו זה לא הזמן להזמין חברים ולפזר את כל המשחקים בחדרים וכך הלאה. שוב - אנו רוצים לצור תחושה של סדר, מרחב, נעימות בבית ולא של דוחק ובלגן.
·         רצוי להשתדל מבישול ומריחות לוואי בסמוך לביקור כדי לצור תחושה של נקיון וריח טוב בבית: רעבים? בשלו לאחר שהלקוח ייצא מהבית. ריחות בישול וריחות לוואי מבישול לא מוסיפים לאוירה. אנחנו לא ב"מאסטר שף"... אנחנו רוצים למכור בית !!
·         שימרו את חדרי הרחצה נקיים ויבשים: הילד רוצה מקלחת? הבעל חזר מהעבודה ו"מת להתקלח"? - לא עכשיו. תמתינו בסבלנות לאחר הביקור. מקלחת רטובה ומלאה אדים מותירה רושם לא טוב.
בקיצור - חישבו איך אתם רוצים לראות את הבית שתקנו - נקי, נעים, מסודר, הרמוני, מזמין - כך רוצה גם הקונה שלכם.
בהמשך -  על ההתנהגות עם הקונה: לא הכל מותר ולא הכל רצוי...
אתה הלקוח - אנו נעשה הכל כדי למכור ביעילות את הבית שלך – תן לנו לבצע עבורך את העבודה.
השירות שלנו הוא הרווח שלכם.
אנו מתחייבים לצור עבורכם את העסקה הטובה ביותר !!
רענן שיווק נדל"ן 09-7671010 , www.RRE.co.il 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה