יום חמישי, 7 בפברואר 2013

סיפור על עוד לקוח מרוצה

סבלנות ואמון.
שתי מילות מפתח שעוזרות לסגור עסקאות טובות.
את ח' ו- ל' - לקוחות שלנו - שני אחים עולים חדשים ותיקים (לא מעט שנים בארץ אבל עדיין עם קשי שפה ומנטליות של עולים) הכרנו כאשר פנו למשרדנו לפני מספר שנים - אובדי עצות ולחוצים. היו זקוקים לעזרה כדי לממן דיור מוגן במוסד סיעודי להוריהם הזקנים (האב היה מעל 90). סייעתי להם לא רק בהשכרת דירת ההורים אלא גם בקשר מול הרשויות על מנת למקסם את ההחזר הכספי...
שקבלו מכדי להחזיק את ההורים במוסד.
הדירה היתה מושכרת ואנו היינו אנשי הקשר מול הדיירים לכל אורך התקופה. הדייירם אמנם שילמו בזמן - אך איך לומר - לא בדיוק שמרו על הדירה.
בחלוף הזמן נפטרו ההורים והאחים החליטו למכור את דירת ההורים. עזרתי להם גם בכל התהליך של רישום הדירה על שמם ובקשר עם עורך הדין שטיפל עבורם בנושא.
כשהחליטו האחים למכור את הדירה המלצתי בפניהם לחכות שהדיירים יעזבו כדי למכור נכס שנראה טוב ולא נכס שנראה מוזנח ומבולגן. למרות שהיו זקוקים לכסף - קבלו את המלצתי - והמתנו למעלה מחצי שנה לפינוי הדירה בתום החוזה.
כעבור מספר חודשים נמכרה הדירה. לא ללקוח הראשון שנתן הצעת מחיר - האחים האמינו בי, סמכו עלי וחיכינו ללקוח המתאים.
בשעה טובה נמכרה הדירה - לשביעות רצון כל לקוחותינו.
כשנפגשנו היום לסגור חשבון - קבלתי תשלום גדול מזה שאמור היה להיות: "הרווחת ביושר כל שקל ואנחנו שמחים לשלם יותר כי בלעדיך לא היינו מוכרים את הדירה כפי שמכרנו.
עבדת קשה גם בתקופה שלפני המכירה וזה מגיע לך. הרווחנו חבר" - כך אמרו.
האמת - התרגשתי. מאד. לא בכל יום בא לקוח ומתנהג בצורה כזו - זו תוצאה רק של עבודה קשה ואמונה בדרך שמתווך הוא לא מי שעוסק במכירת דירות אלא קודם כל יועץ אישי ללקוחותיו.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה