יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

שירות מיוחד לרוכשי נכסים - לא רק דיבורים. מעשים.



מחפש נכס יקר,
רכישת נכס היא בדרך כלל העיסקה הגדולה בחייו של כל אחד מאיתנו.
רצוי לעבור תהליך זה בשקט ובנינוחות.
בתהליך כזה חשוב שיהיה לצידך יועץ מקצועי אמין ואחראי שידאג לשמור על האינטרסים שלך.
אנו מעמידים לרשותכם את הניסיון והידע שלנו כדי להבין מהם צרכיך, יכולותיך ורצונותיך ולעזור לך לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורך.
משרדנו יעמיד לרשותכם סוכן אישי שילווה אתכם בכל התהליך. כמו כן, כל הצוות המקצועי שלנו יפעל למימוש עיסקה לקניית נכס במהירות וביעילות.
מטרתנו - לעזור לכם לאתר במהירות וביעילות את הנכס המתאים ביותר עבורכם ולצור עבורכם את העסקה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכיכם.

במסגרת זו נבצע:
  • יחד איתכם נערוך ניתוח מקדים של רצונותיכם וצרכיכם, כדי שנוכל להתמקד במה שבאמת חשוב לכם.
  • נסייע לכם בבחינת היכולות הכספיות ונוכל לסייע בהרחבתן במידת הצורך - אנו בקשר עם הבנקים המובילים למשכנתאות ולקוחותינו זוכים לשירות VIP. לא אחת - מעורבותנו מול הבנקים סייעה ללקוחותינו לקבל משכנתאות גדולות יותר ובתנאים טובים יותר.
  • אם תרצו - נקשר בינכם לבין יועצים מומחים בתחום המשכנתאות שיוכלו לבצע עבורכם את סקר השוק ויעזרו לכם לקבל את המשכנתא המתאימה ביותר לצרכיכם.
  • במידת הצורך נערוך איתכם סיור מקדים להכרת העיר ומאפיני השכונות בה כדי שתוכלו להתמקד באזורים המעניינים אתכם.
  • נאתר עבורכם רק את הנכסים המתאימים עבורכם ונציג אותם בפניכם בזמן המתאים והנוח לכם, תוך הדגשת היתרונות וגם נקודות התורפה של כל אחד מהם - כדי לתת לכם מידע מקיף ושלם אודות הנכסים ולאפשר לכם קבלת החלטה בתנאים הטובים ביותר עבורכם. לא נלחץ עליכם להחליט כפי שנוח לנו - אלא נעזור לכם להחליט בקצב שלכם את ההחלטות הנכונות לכם.
  • בין השאר, אנו עובדים בשיתוף פעולה גם עם מומחי פנג שווי שישמחו להעניק לכם שירות שיעזור לכם לבדוק עד כמה הנכסים שאתם רואים באמת מתאימים לכם - לפני שנתקדם לעסקה.
  • רוצים לתכנן מחדש את הבית ולעצבו? נשמח להפנותכם למעצבי פנים מן השורה הראשונה באזור כדי שיתנו לכם רעיונות ואם תרצו יכינו עבורכם תכניות לנכס המועדף עליכם.
  • רוצים להעריך עלויות שיפוץ? נקשר אתכם לקבלנים עליהם אנו סומכים כדי שיעריכו עבורכם את עלויות השיפוץ שאתם מתכננים לנכס. אנו מתחייבים שאיננו מקבלים מהם כל תגמול כספי - בניגוד למקובל בשוק. את התגמול הכספי הזה אנו מבקשים מהקבלנים להעביר אליכם ולתת לכם מחירים אטרקטיביים.
  • יעוץ משפטי הוא חלק מהתהליך השלם. אנו שמחים להיות בקשר עם עורכי דין מצוינים העוסקים בתחום הנדל"ן באופן קבוע ויוכלו לבצע עבורכם את כל הבדיקות המשפטיות הנדרשות כחלק מתהליך הקניה והכנת ההסכם לרכישת הנכס וילוו אתכם עד לגמר התהליך כולו ורישום הנכס על שימכם.
  • אנו ננהל עבורכם משא ומתן בדרך שתשרת אתכם ואת צרכיכם כדי להביא לסגירת העיסקה הטובה ביותר לשביעות רצונכם המלאה בכל ההיבטים (מחיר, תנאי תשלום, מועד פינוי ועוד...).
  • נמשיך ללוותכם במידת הצורך גם לאחר שתחתמו על ההסכם לרכישת הנכס בכל הקשור לעסקה.

אנו מתחייבים לפעול עבורכם ביעילות, מקצועיות ובשקיפות מלאה כדי לקדם את המטרה שלכם ולעזור לכם להגשים את חלומכם – רכישת הנכס המתאים ביותר עבורכם במהירות וביעילות ובתנאים המתאימים לכם.

השירות שלנו הוא הרווח שלכם.

אנו מתחייבים לצור עבורכם את העסקה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכיכם, רצונותיכם ויכולותיכם
 

רענן שיווק נדל"ן 09-7671010 , www.RRE.co.il





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה