יום רביעי, 21 באוגוסט 2013

תעזור לי עם אשתי.... תציל אותי מבעלי...

לא לא הפכתי להיות מטפל זוגי... אין מצב...
גם לא הפכתי להיות פסיכולוג או עובד סוציאלי או פסיכותרפיסט...

אבל - 

מתווך הוא שילוב של הרבה חומרים - בין השאר צריך את היכולות לשלב ולפשר בין בני הזוג - גם כשהם "מאותו צד"..

ומעשה שהיה כך היה:

הגיעו אלי בני זוג שביקשו לקנות ולמכור דירה (בזה הסדר - רצו קודם כל לאתר את הדירה שרוצים לקנות ורק אחר כך לטפל במכירת דירתם.

יש לנו 2,000,000 ש"ח - הבעל.... לא - יש לנו 1,700,000 - האישה....

עם מרפסת.... לא ... בלי מרפסת.....

ברחוב הזה..... לא ...... ברחוב הוא.....

בסופו של דבר - נמצאה הדירה עבורם - ואם חשבתי שהסאגה נגמרה - רק טעיתי...

בערב סיכמנו עם המוכרים את התנאים... בלחצם של הקונים נחתם זכרון דברים - כדי להיות רגועים...

למחרת בבוקר - האישה - בטלפון בבכי היסטרי - לא ישנתי כל הלילה... מה יהיה אם לא נמכור... מה יקרה אם לא נתרגל לאזור החדש (750 מ' מדירתם הנוכחית... ומה לא.... 

בקיצור, 3 ימים של אינספור טלפונים עד למצב של "לא מדבר איתה יותר"... "לא מוכנה להקשיב לו".... "נמאס לי" (גם להם וגם לי...)....

וכך - הגענו תוך 3 ימים לחתימת החוזה. - ולך תגיע לחתימה כשהבעל והאישה ב"ברוגז". גם לזה יש פתרון - "במקרה" הגיע לידי זוג כרטיסים לסרט + קפה ומאפה.... חבר'ה - לכו לסרט - יהיה טוב...

עורך הדין בלחץ - אולי הם לא יחתמו... אל תדאג - הרגעתי (גם) אותו... והנה - באורח פלא  "על הדקה" - החבר'ה נכנסים למשרד שלי - חיוכים מאוזן לאוזן - שלהם, של המוכרים, של עורכי הדין, שלי - יש דירה... יש חוזה... עכשיו יש למכור את הדירה שלהם - ויהיה טוב... אפילו טוב מאד....

כפי שאמרו שניהם - אם לא היית כאן - לא היתה לנו דירה - אז תודה להם והעיקר - אל תשכחו להפנות את חבריכם אלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה